Creative forum
Dosadno vam je? Željni ste ludog provoda? Znate da radite u PS? Imate izmišljeni crtać? Ili priču? Ili čak film?! Pa ako ste kreativni, ovo je pravo mesto za vas! Prodajte vaše radove sa kojima neznate šta će te. Vaše priče i pesme biće objavljene u našem časopisu. Registrujte see!

Join the forum, it's quick and easy

Creative forum
Dosadno vam je? Željni ste ludog provoda? Znate da radite u PS? Imate izmišljeni crtać? Ili priču? Ili čak film?! Pa ako ste kreativni, ovo je pravo mesto za vas! Prodajte vaše radove sa kojima neznate šta će te. Vaše priče i pesme biće objavljene u našem časopisu. Registrujte see!
Creative forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Jully-chan's in the HotSeat

3 posters

Idi na stranu : 1, 2  Sledeći

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 2]

1Jully-chan's in the HotSeat Empty Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:23 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Ask whatever ya want to.

2Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:34 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Zašto si se registrovala?
Kako ne možeš da poštaš kada si upravo poslala poruku?
Zašto kažeš kako "nisi" neka gospođa kada se gospođama mora ispuniti sve što požele kao i tebi?! -.-

3Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:38 am

I Do...Love You

I Do...Love You

1.Ja sam jako talentovana i kreativna osoba.
2.Juče ceo dan sam uspela da pošaljem jedva 2 poruke.Ne znam zašto mogu danas.
3.Ono nije bila neka želja,već zahtev da bihh mogla da budem aktivna na forumu.A to što je tebi izgledalo kao želja,nije moja greška.

4Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:40 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Znaš što možeš danas? Jer sam ukinula zaštitu zbog tebe. Razz

5Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:43 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Merci.

6Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:45 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

You are welcome, mada, ako Dixy opet dođe, preuzimamo krajnje mere na njoj.
Hm, kada stavljaš avy?

7Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:47 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Još radim na avy-ju.

8Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:52 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Ok, do tada sam ti dala privremeni.
Hm, kada prijavljuješ Marioninog, sorry, Scarlett-inog "dečka" i drugog dečka?

9Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:53 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Prijavila.

10Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:53 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Hm, imaš li ideju kako Scarlett da ubije Fernanda?

11Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:55 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Nemam.

12Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:56 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Gde da Mariona sretne Prefecta?

13Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 7:58 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Nemam blage veze.Al' mogla bi da sretne Ai!

14Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:05 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Hm, možda, ali ipak i Prefecta. Inače, on džabe prijavljen.

15Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:07 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Aham

16Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:13 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Hm...
Dali si malo "poludela" kada si videla ili pročitala da je Mariona đavo???

17Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:22 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Ne.Mene ništa ne može da iznenadi.

18Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:22 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Ni da se Fernando ljubio sa đavolom? xDDDD

19Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:24 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Ne.L'amour čini čuda.

20Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 8:29 am

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Ah. xD

21Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 11:13 am

Lily Potter

Lily Potter
Administrator
Administrator

Šta najviše voliš da jedeš? xDD

https://creative.serbianforum.info

22Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 12:55 pm

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Lily Potter ::Šta najviše voliš da jedeš? xDD

23Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 1:10 pm

I Do...Love You

I Do...Love You

Težak izbor...krem,čokolada,sve što je slatko. xD

24Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Sre Avg 01, 2012 1:24 pm

Creative777

Creative777
Administrator
Administrator

Ah, čokolada! Daj mi neku! Šalim se xD
Koliko čokolade pojedeš na dan?

25Jully-chan's in the HotSeat Empty Re: Jully-chan's in the HotSeat Čet Avg 02, 2012 8:42 am

I Do...Love You

I Do...Love You

Nzm,nikad ne merim koliko jedem. xD Mada imam pozamašni apetit.

Sponsored content

Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 2]

Idi na stranu : 1, 2  Sledeći